16 Ağustos 2015 Pazar

ÖYLE İŞTE #2

     Kendinizi mutsuz, değersiz ve en çokta kaybolmuş hissettiğiniz oldu mu ? Bunu uzun süre önce atlattığımı düşünüyordum. Öyle değilmiş galiba, bir an niye böyle hissettim ki. Bazı şeyleri umursamadığınızı düşünüyorsunuz ama onlar önünüze pat diye gelince şok oluyorsunuz ve aynı duyguları hissediyorsunuz. Neden şimdi ? Bir az daha gelmeseydin hani. Bugün bu hislerle uğraştım biraz. Eski arkadaşlar ve anıları girdi tekrar aklımın eskimiş ve unutulmaya yüz tutmuş en ücra köşelerinden.  Sonra düşündüm şimdi sırası değil bunların yaz okulunun bitmesine iki hafta var hele bitsin ondan sonra yüzleşirsin anılarla.  Sen dur bakalım orda. Tekrar kilitledim bir süreliğine, kilidi de aldım fizik kitaplarının en son sayfasına koydum. Daha çok işimiz var onunla.
      Ben bunları düşünürken neden yazmıyorum dedim ve hemen açtım blogu ve yazdım birazcık. Iyi geliyor , sanki karşımda birisi var ellerimizde kahve sohbet ediyoruz. Anlatıyorum sana ama sen sadece dinliyorsun , hep ben dinleyecek değilim ya. Ama istersen sende bana eşlik edebilirsin, benimle konuşmaya ne dersin ?
   



                                                                           'n'

6 yorum:

  1. o his çok acıdır ve biraz da kendine zarar verirsin.Bende öyleydi.Arkadaşlarımın beni önemsemediğini düşünüp kendimi arka plana atar,her zaman patlamaya hazır bomba gibi hissederdim.Ama hiç öyle değil.Onlar bir anlık şeyler.Gelip geçici yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok acı, nefes alamıyormuş gibi... Bende oyle olduğunu düşünüyorum bu şimdilik bir şey ve geçicek.

      Sil
  2. yaz ayına girene kesin olan his:) eylülde anında geçer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmezse bazı hislerinle hala yüzleşmemişsindir.yüzleşmen gerek

      Sil
    2. Bu durumun malesef ki farkındayım . Teşekkür ederim yorumların için :)

      Sil