9 Temmuz 2015 Perşembe

Wattpad / Yabancı - Öznur Yıldırım



          Wattpad isteyen herkesin hikaye paylaştığı bir platform. Dizi gibi beklemek sıkıyor insanı ama birkaç öneri hikaye daha var onları okumak istiyorum.Buna değer umarım.  Bakmanızı tavsiye ederim ilginizi çeken yazılar vardır mutlaka. Yabancı şu anda 46 bölümden oluşan Öznur Yıldırım tarafindan yazılan bir hikaye. Arkadaşım önerdi ve okumaya başladım. Ilk başta Grinin Elli Tonu kitabına benzerliği ile dikkatimi çekti. Konu olarak değil ama bazi cümlelerde bariz benzerlik söz konusuydu.Bu durum sonraları ortadan kalktı. Gerçekten sürükleyici ve merak duygusu uyandıran bir hikaye. Yazarın yazdığına göre Yayınevlerinden aramışlar ve kitap olma olasılığı varmış. Ediz Çağıran - beautiful killer :) - ilk başta cool çocuklar hep daha ilgi çekicidir bende severim öyle tipleri ancak sonraları Doğa'ya karşı tavır ve hareketleri canımı sıktı.  Hiç bir kız bunları hak etmez. O kısımlar hızlı geçsin istedim. Onun dışında bahsedilen şarkılara da baktım ve daha önce duymadığım güzel şarkılar var tavsiye ederim. Hikâyenin devamını da merakla bekliyorum. Ona göre yazıyı hikayeyi okudukça devam edicem. İyi okumalar :)

 
                                                                                          'n'

2 yorum:

  1. ben bu kitabı çok beğenmiştim ama şu an öyle çok da iyi hatırlamıyorum.Wattpad'in en kötü yanı sürekli yeni bölüm beklemek ve çoğu hikayelerin birbirine benzemesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle beklerken başka hikayelere başladığından diğer hikaye güncellense bile konusunu tekrar hatırlamıyorsun.Bu sıkıntı oluyor gerçekten.

      Sil