30 Temmuz 2015 Perşembe

WATTPAD #1

          Wattpad'in ne olduğunu bilmeyenler ve başka hikayeler hakkındaki yazdığım yazı için Tık Tık  sizlerde okuyarak yorumlarınızı bırakırsanız çoooook sevinirim :)


 SESSİZ

       
             "Bu dünyada neyi en çok istersen o senin imtihanındır."   

          Sessiz, yüzeysel olarak Nisa adındaki bir kızın 5 . sınıftan beri Durukan adındaki birine karşı hoslanmasını anlatan bir hikaye. Tabi Nisa artık dayanamaz ve konusmaya karar verir ve daha sonra Durukan'ın sağır ve konuşamadığını öğrenir ve asıl hikaye Durukan'ın entrikalı hayatını yavaş yavaş öğrenmesiyle başlar. Ben hikayenin konusunu çok beğendim . Sonu da güzeldi.  Final yapmış olması da bunun yanında cabası. Çünkü cogu hikaye ya kitap olacağından yarıda bırakılır ya da hala devam ettiği icin beklemek sıkıyor. Okumanızı tavsiye ederim.


                                                                                     SAHİBİM



           Sahibim ,ilk bölümden daha '' noluyoruz '' demeden heyecanlı bir girişle başladı. Kim sevmez böyle girişleri. Yani ben heyecanlı ve akıcı hikayeleri ayrı bir ilgiyle okurum.Gelelim hikayeye. Demir Tunalı'nın nişanlısını Doğan Acar'la öpüşürken görmesi sonucu bunun karşılığı olarak Doğan Acar'ın kardeşi olan  Damla Acar'ı kaçırması ve ona işkence etmesiyle başlar. Çok mükemmel bir hikaye aramayın ortada ama okunmamasına engel değil :) Finale son 5 bölüm kaldı ve merakla sonunu bekliyorum. Birde domates reçelini ilk duyduğumda midem bulansa da merak ediyorum o kadar sevmesini gerektiricek ne var ve gerçekten böyle bir reçel var mı ?


                                                    CLOWNS OF GOD - CLOWNS OF THE UNDERTAKER


         Öncelikle Clowns  Of God birinci Clowns Of The Undertaker ikinci hikaye olmak üzere türkçe hikayeler. İkinci hikaye yarıda kalmış tabi devam etmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Kim ''Bad Boy'lu '' hikayeler sevmez ki :) ve özellikle olağanüstü olayları sevenler için kesinlikle  muhteşem bir kurguyla karşınızda elinizden telefonunuzu bırakamayacağınız bir hikaye. Kimberly Percival Bronxville Lisesi'ne kayıt olur ve orda Harry Styles ile tanışır  Birisi soytarı birisi İblis adayı iki ''insan'' .  Herkesin okumasını tavsiye ederim . Gerçekten ağzınız açık okuduğunuz bölümler ile kendinize gelemiyorsunuz.


'n'

7 yorum:

  1. blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım bende beklerim http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. son yazıma baksanızaaaaa :)

    bi de gizemli kimlik ayşe arkadaşımız o mu yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazınız için çok teşekkür ederim çok sevindim :) yazarları hakkında hiç bir bilgim yok malesef :(

      Sil
  3. sesiz benim en sevdiğim wattpad hikeyelerinden biri.Hatta o kadar beni etkiledi ki o ara işaret dilini biraz öğrenmiştim ama işte buralarda kurs olmadığı için tam öğrenemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir hikaye gerçekten. Bende liseden beri işaret dilini öğrenmek istedim ama bir türlü fırsat bulamadım .En kısa zamanda kursa başlamalıyım bende :) İnternette geliştirmek için araştır hatta bulursan banada haber verirsen sevinirim :)

      Sil