1 Eylül 2015 Salı

Eğer Yaşarsam / If I Stay


        Bugün duygusal bir filmle karşınızdayım. Eğer yaşarsam izlerken kitaptan filme çevrildiğini bilmiyorum. Film bittiğinde yönetmen, oyuncular, vb. geçerken kitaptan alınarak yazıldığını gördüm. Eminim kitap daha güzel ve duyguludur. Ancak ben filminden bahsedeceğim size. Kitabı okuduktan sonra da yorumumu yazarım. Gelelim filme. Film 17 yaşında , hayatını ailesinin Rock müzik hayranlığına zıt olarak klasik müziğin vazgeçilmez enstrümanlarından çello ile bütünleştiren Mia adındaki bir kızın hayatını anlatıyor. Mia , Rock şarkı söyleyen bir grubun hem gitaristi hem vokali olan Adam 'a aşıktır.Aynı zamanda en iyi müzik okullarından Juliard'a gitmek istemektedir. Mia ailesiyle çıktığı br gezi sonucunda araba kazası geçirir ve yoğun bakımdayken, görünmez bir şekilde hem hayatını hem de ailesini ve sevgilisini sorgulayarak ya hayata tutunacaktır ya da ölümü seçecektir.
         Ben filmi beğendim.Ancak Adam'ın tavırları bazı yerlerde çok saçma geldi. Ya da asi rolünden kaynaklanıyor olabilir. Bunun dışında Mia'nın ailesinin tavırlarını, özellikle annesi ile konuşmalarını çok beğendim. Çello ve gitarın uyumu ve Mia'nın çelloya olan tutkusu çok güzeldi. İkinci film yayınlancak gibi geldi. Çünkü film yarıda kaldı ve ikinci kitapta çıkmış .



'n'

6 yorum:

  1. bu film vizyona girdiğinde bununla beraber izlemek istediğim bir sürü film de vizyona girmişti.O yüzden bir türlü sıra buna gelememişti.Kitabını da Tüyap'tan aldım ama hala okumadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kitabını okumalısın. Kitabı olduğunu bilseydim kesinlikle ilk kitabını okurdum :)

      Sil
  2. Ya höyküre höyküre ağladım ben bu filmde. * SPOİLER İÇERİR * Teddy'nin öldüğünü öğrendiğimde çok üzüldüm, bir de Adam'ın O'na yazdığı şarkıyı söylerken :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tedy'nin öldüğü sahne tam ağlamaktan duramayacağın bir sahneydi :( Benim ağladığım sahne bu değildi ama gözlerim dolu dolu izledim o sahneyi.

      Sil