6 Eylül 2015 Pazar

Pencere



Bir pencere ne kadar önemli olabilir ki bir insan icin ? Ya da veda ederken mi bu kadar anlamlı her şey ? "yaz okulunun son ders günü bitti. Son gün diye kuşlar cıvıl cıvıl ötüyordu , rüzgar ilk kez bu kadar çok esiyordu belkide . 11 saat fizik dersinin ardından bende ki devreler de yandı arkadaş. Son gün diye katlandık n'apalım. Akşam 8 de çıkıp üstüne iki saat yol gitmek de yanında   Şimdi sırada finallere gitmek kaldı. " Ben bu cümleleri son gün yazıp taslak olarak kaydetmiştim ama unutmusum ki paylasmayı . Olsun yine de paylaşıcam .  Finallere girdim veeee iki dersten de geçtim çok şükür ☺ Geçtim geçmesine de doğru düzgün tatil yapamadan haftaya okul başlıyor bile. Son hafta sorun çıkmazsa gidiyorum Balıkesir'e. Bir stres atıyım,kafa dağıtıyım bende. Ne güzel başlamıştım yazıya sonunda cıvıtmasam iyiydi. Toparlayalım öyleyse. Pencere demişken ;

                                           
" Sanki nedir bir sonbahar yağmurunun anlamı, Bir kadın bir pencerede yalnızken..."
                                                                                                   Edip Cansever

                                                                  'n'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder