16 Temmuz 2015 Perşembe

ÖYLE İŞTE #1




         Telefona blog uygulamasını indirdim ve ilk yazimi su an yazıyorum :) böyle daha kolay gibi geldi . Çünkü her zaman telefon yanımda ve istedigimde yazabileceğim  böylelikle. Ancak birkac sorun da var ki bunlardan biri yazının uzun mu kısa mı olduğunu anlamıyorsunuz ona da zamanla alışılır diye düşünüyorum. İkincisi ve benim icin daha önemli olan durum ise yorum yapamamak :( baska blog yazıların veya kendi blog yazınızın bile altına yorum yazamıyorsunuz ya da ben hala çözemedim uygulamayi, çözemedigimi umuyorum  :)
         Bu ara kore dizisi olarak The Time We Were Not In Love dizisine başladım ve yayınlanmakta olan bir dizi olduğundan beklemek çok zor :( Bir an önce yeni bolum gelsin diye sabırsızlanıyorsun. Bunun dışında dizi izledigim kadarıyla güzel , eğlenceli ve sarıyor. Dizi bittikten sonra yorumumu daha dikkatli yapıp yazıcam. Turk dizisinde ise yaz sezonu olarak bir kac diziye bakıyorum. Bunlardan biri de yabancı dizi olarak uzun zamandır izledigim ancak son sezonunu okul dolayısıyla takip edemediğim pretty little liar uyarlaması Tatlı Küçük Yabancılar. Bu dizi hakkındaki düşüncelerimi de paylasmak icin sabırsızlaniyorum . Kitap olarak Kimya Hatun okumaya başladım. Ramazan'da cok okuyamadım başım cok ağrıyordu ama bundan sonra hizla bitirip yorumumu sizlerle paylaşıcam en tez zamanda . Bunun yanısıra Wattpad uygulamasından da yeni hikayeleri okumaya devam ediyorum  Cok uzun ve sıkıcı olmamıştır umarım.
         Bu arada yaz okuluna gidicem. İnşallah dersleri geçerim.  Bana dua etmeyi unutmayın. Şimdilik benden bu kadar.Ramazan Bayramınız Mübarek Olsun. En kısa zamanda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın :)
                   
                                                        'n'


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder