9 Temmuz 2015 Perşembe

Warm And Cozy


     Warm and Cozy romantik türünde 16 bölümden oluşan bir Kore dizisi. Başrol oyunxularından Yoo Yun Suk ne kadar da EXO'daki Sehun'a benziyor öylee. İlk başlarda Kang So Ra oynaması bana biraz itici gelmiş olsa da izlemeye başladıktan sonra o iticilik gözden kayboldu ve hoş bir ikili oldukları kanısına vardım. Ancak sevme olayını fazla uzattıklarını düşünüyorum.Bir türlü kavuşamamak Kore dizilerinde aşina olunan bir durum değil. Jeju adasından beklenen romantiklik benim için karşılanmadı desek yeri olur . 

         Baek Gun Woo Jeju adasında Warm and Cozy adlı restorantın sahibi ve aşçısı olan iki üvey kardeşe sahip , annesini kaybetmiş ve babasının da kötü biri olduğu bilinen, platonik bir aşık rolündedir. Lee Jun Joo ise tam tersi elindeki her şeyini kaybetmiş ve ortada kalmış biri.İlk başlarda lise zamanlarını gösteriyor ve Lee Jun Joo babasının  Baek Gun Woo'nun annesi ile resmini bulur ve ikiz kardeşi olduğunu sanarak gider ama öyle olmadığını öğrenir .Bu sırada birbirlerine söz verirler ilerisi için ve böylece tanışmış olurlar. Daha sonra ikisininde yolları Jeju adasında kesişir ve Warm and Cozy'i işletmeye başlayarak yaşamlarını sürdürürler. Tabi aralarındaki aşk tüm yanlış anlaşılmalara rağmen kaçınılmaz olur. Bunun yanında üçüncü hatta dördüncü kişiler olmazsa olmaz zaten. Başkan gerçekten iyiydi hoştu ama Mok Ji Won (Baek Gun Woo'nun platonik aşkı ) nasıl bir karakter öyle her şeyde parmağı var. Sinir oldum ona . Bir olayda da parmağı olmasa bari.  Ben son iki bölümü diğer bölümlerden daha çok sevdim :)
    

         Benim çok sevdiğim diğer çiftlerden biri kuşkusuz Baek Gun Woo'nun üvey abisi olan Song Jung Geun ve Ki Hae Sil çiftidir. Song Jung Geun rolü şapşal, komik olmasının yanında genç ve karizmatikte.Siyah inci göndermesi güzeldi.Bir de hayal görme kısımları ve toplantı anındaki ifadeleri kahkaha attırıcak cinstendi. Çok sevdim ben bu çifti :) :)



Söz verirken yapılan hareketinde kalp olduğunu ilk kez öğrendim.









                                                                       'n'




6 yorum:

  1. Merhaba canım bloğunu keşif etkinliğinden aldım hemen takip listeme ekledim:-)beni takip edersen çok sevinirim:-)
    Http://fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim bende takip ediyorum hemen :)

      Sil
  2. Blogger etkinliğinden geldim bende bekliyorum canım :)www.withoska.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ay ben ı hear your voice izledim bayıldım.
    şimdi kill me heal me ve its okay its love izlicam.
    izlerim ki bunu daa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce Its okay its love izlenmelisin, cok güzel :) kill me heal me izlemedim bende izlicem daha onu :)

      Sil