22 Şubat 2016 Pazartesi

BEN KÖTÜ BİRİ DEĞİLİM

Bugün bir arkadaşımla Whatsapp'tan konuşurken bir sır verdim. Şaka yapıyorsun  dedi. Hayır, ben iyi biri değilim sadece iyi olmaya çalışıyorum dedim. Herkes icin olaylar farklıdır. Benim için çok kötü olan bir şey sizin icin basittir.Daha sonra konunun devamını çok merak etti , benim gibi sır küpünden öyle laf almak kolay değil tabi.  Konuyu kapattım hemen. Bugünlük bu kadar yeter dedim. Sonra bu şarkıyı attım aç beraber dinleyelim dedim. O da msn gibi oldu şarkı fonda :) dedi sonrada seni anlatıyor dedi, güldüm. Şimdi sizde açın beraber dinleyelim , aynı eski zamanlardaki msn gibi :)


Senelerdir Fark Etmeden Mecburiyetler Biriktirdim 
Kopamadım Hiç Birinden Kimse Kırılmasın İstedim 
Üzerine Eklendikçe Daha Da Zor Geldi Günler 
Bazen Yalan Söyledim 
Bazen Doğruyu Seçmedim 
Ama Konuşunca Kendimle Aslında Ben Kötü Biri Değilim 
Bazen Yalan Söyledim 
Bazen Doğruyu Seçmedim 
Konuşunca Kendimle Aslında Hiç Kötü Biri Değilim 


Ben Kötü Biri Değilim 
Sadece Sessizliği Bilirim 
Kaç Kelime Kaldı Ki İçimde Bana Ait İyiye Dair 
Ben Kötü Biri Değilim 
Sadece Sessizliği Bilirim 

İnan Ki Çok Kelime Bulurum İçimde Bana Ait İyiye Dair 

Hep İçimden Geldiği Gibi Yaşadığımı Söyledim 
Aslında Çoğu Zaman Ben İçimde Neler Biriktirdim 
Üzerine Eklendikçe Daha Da Acıttı Tüm Dertler 
Mutlu Sansınlar İstedim 
Bazen Üzüntümü Gizledim 
Konuşunca Kendimle Aslında Ben Kötü Biri Değilim 
Mutlu Sansınlar İstedim 
Bazen Üzüntümü Gizledim 
Konuşunca Kendimle Aslında Hiç Kötü Biri Değilim 
Bu Benim Sıfırı Kaçıncı Tüketişim 
Bilen Biliyor Ya Ben Hiç Bir Zaman Mutlu Değildim 


Ben Kötü Biri Değilim 
Sadece Sessizliği Bilirim 
Kaç Kelime Kaldı Ki İçimde Bana Ait İyiye Dair. 
Ben Kötü Biri Değilim 
Sadece Sessizliği Bilirim 
İnanki Çok Kelime Bulurum İçimde Bana Ait İyiye Dair 
Ben Kötü Biri Değilim 
Sadece Sessizliği Bilirim 
Kaç Kelime Kaldı Ki İçimde Bana Ait İyiye Dair 
Ben Kötü Biri Değilim 
Sadece Sessizliği Bilirim 
İnan Ki Çok Kelime Bulurum İçimde Bana Ait İyiye Dair






                                                                                       'n'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder