14 Şubat 2016 Pazar

The Shannara Chronicles


       Yeni bir yabancı diziye başladım efenim. Tatil olunca tabi rahat rahat kitap okuyup dizi izleyebiliyorum. Bu diziyi kardeşim önerdi. 1. Sezon yayınlanmasına rağmen Imdb  8.0 olunca merak ettim ve başladım. 10 kitaplı  bir seriden uyarlanmış.  Konusu ise elfler. Yüzüklerin efendisini tamamiyle baştan sona izlemediğim için onunla kıyaslayamam.Shannara ise büyücü . Elflerin iblisleri tutsak ettiği Ellcrys adında bir ağaç var. Gerçekten çok güzel duruyor. O ağaçtan düşen her yaprak bir iblisin serbest kaldığına işaret ediyor. Bu iblislerin başı da Dagda Mor. Elfler ve Shannara'nın bu ağacı  tekrar kurtarmak için mücadelesini anlatıyor diyebiliriz. Dizi de sadece elfler , iblisler ve shannara yok daha farklı canavarlar da var. Şekil degistirenleri de sevdim ben . Bence fantastik, aksiyon ve Elf sevenler için izlemeye değer. Çekimleri de beğendim.

  Spoiler : Ancak birinci bölümdeki Amberle'nin sevgilisi rolünde ki erkek karakteri daha çok beğenmiştim. Wil olmamış  sanki. Ileriki bölümlerde ne olur bilemem ama ısınamadım daha.





'n'

2 yorum:

  1. Aksiyonu bol bir dizi aslında ama yer yer kullanmışlar :) İleri ki bölümler ne gösterir beklemekteyim bende :)

    YanıtlaSil