11 Şubat 2016 Perşembe

Küçük Prens





        Bugün başladım ve bitirdim hemen. Zaten ince bir kitap ve çoğu sayfada resimler yer aldığından hemen bitirebilirsiniz. Küçükken okuyup okumadığımı pek hatırlamasam da abim kendine internetten kitap sipariş edicekti. Bende hemen bana kitap alsana diye  Küçük Prens'i istedim.Merak etmistim doğrusu. Her yerde bahsediliyordu çünkü. Ben beğendim. Çok fazla anlam içeren ve mesaj veren bir kitap bence. Çizimleri de ilginç buldum.Şunu da belirtmek isterim yıldızlara karşı bir ilgim var. Bu kitapta yıldızların yer alması da çok hoşuma gitti,benim icin anlamlıydı o kısım. Bilmediğim bir kaç şeye de ayrıca bakıcam. Mesela baobab ağaçları.. Kitap bittiğinde bir hüzünlendim.Hem hızlı okunan hem de ucuz bir kitap.Almanızı tavsiye ederim.  Bende filmini izlerim artık.





                                                                           'n'


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder