5 Şubat 2016 Cuma

ÖYLE İŞTE #3 / ÜNİVERSİTE



           Biraz sohbet etmeye ne dersiniz ? Aldım sıcak çikolatamı geçtim tabletin başına. Bir yandan da Sıla'dan yoruldum adli sarkisini actim. Deymeyin keyfime a dostlar.Özlediğim bloglara bakayım derken kendimi burda buldum. Haftaya okul başlıyor ve ben ilk kez okula gitmek istemiyorum. Normalde 15 tatilde olsa gerek arkadaslarimi gerek okulu çok özlerdim. Ama şimdi üniversite 2. Sınıfta olmama rağmen bu kadar mı gitmek istemez insan ? Ben bu durumun neden olduğunu düşünürken sorunun bir kısmını ki bu büyük bir kısım oluyor "arkadaslarim" da buluyorum. Okulda çoğu derse giden , çok dikkatli ve özenli not tutan- hatta inci gibi denilecek kadar iyi yazdığımı söylerler.  - birisiyim. Ama arkadaşlarım benden sürekli çoğu dersin notlarını isteyip üstelik benden daha yüksek not alan insanlar. Bunun üstüne imza atmakta cabası.  Ben ne kadar dönem ortasına kadar bundan şikayet etmesemde - sonuçta iyilik yapmak gözüyle bakıyordum başkaları gibi yalan söylemektense  - sonraları başka arkadaşlarımın tepkileri ile enayi miyim ben diye düşünmeye başladım ve bu durum çok canımı sıktı hala da öyle.  Dönemin sonuna doğru tepkimi koysam da iş işten geçmişti .Bu dönem de öyle olmamasını umuyorum .  Siz siz olun kendinizi hele ki üniversitede iseniz kullandırmayın. Öncelik kendiniz ve dersleriniz...

        Bir dahaki sohbet konusu da yine üniversitedeki arkadaslarla olabilir sonuçta çok fazla insan tipi tanıdığımı düşünüyorum. Sizin de okulla ilgili problemleriniz, dertleriniz yada anlatmak istedikleriniz varsa yorum yazmanizi beklerim. Sağlıcakla kalın hoşçakalın..




                                                                            'n'


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder