12 Şubat 2016 Cuma

Cheese In The Trap



           Cheese In The Trap an itibari ile 10. Bölümü yayınlanan romantik komedi türünde bir dizi . Webtoon dan uyarlanmış. Nedense şu webtoonlara bir türlü  ısınamadım. Bana duygu lazım olayı hissetmeliyim. Bu zamana kadar gördüğüm  direk üniversiteden başlayan ilk dizi benim için.Başroldeki kızın iç sesi ile konuşmaları çok hoşuma gidiyor. Başroldeki erkek ise cool hareketleri ile gayet dikkat çekici. Baek In Ha'nın da şapşal davranışları çok komik.




             Gelelim konusuna Hong Seol  adındaki başrol kızımız  ailesinin durumunun kötü olmasından dolayı üniversite sonrası ek işte çalışan, sessiz, çalıskan,içine kapanık bir karakter. Yoo Jung ise çalışkan, yakışıklı ve gizemli başrol erkek karakteri. Yoo Jung'un gizemini bir türlü çözemedim. O yüzden çok ilgimi çekti. Yardımsever ve iyi biti gibi gözükmesine rağmen ters köşe yapacaklar gibime geliyor. Yoksa bu gizem boşuna. Ben yan karakterleri de beğendim. Çok şapşal davranan ikinci erkek karakteri ise Baek In Ho olup, onun da ileriki bölümlerde nelerle karşılaşacağını merak ediyorum.
                  Dizi bittikten sonra yorumumu güncellerim.Hatta sizde o zamana kadar izlerseniz beraber yorum yaparız. Ben beğenerek izliyorum. Bence sizde bir bakmalısınız.










                                                                                'n'

4 yorum:

  1. Nasıl güzel bir dizi, merakla yeni bölümlerini bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yeni bölümleri heyecanla bekliyorum :)

      Sil
  2. Bu aralar herkes izliyor. İyi devam ediyor bakalım :)

    YanıtlaSil